MODULARBOX OY MÖNKIJÄ CENTER

Toimitusaika

Käsittelemme saapuneet tilaukset ja lähetämme tuotteet pikimmiten, ja pyrimme käsittelemään ne viimeistään tilausta seuraavien arkipäivien aikana.
Tuotteiden toimitusaika varastotuotteille on 1-4 työpäivää. Mikäli tuotetta ei ole varastossa ja se joudutaan erikseen tilaamaan, toimitusaika on aina erikseen ilmoitettu verkkokaupassa tuotteen kohdalla. Mikäli tilaamasi tuote on väliaikaisesti loppu varastosta, ilmoitamme siitä sinulle pikimmiten ja perumme maksusuorituksesi. Modularbox Oy ei ole velvollinen toimittamaan tilattua tuotetta vaan sillä on oikeus peruttaa tilaus halutessaan. Tästä ilmoitetaan aina asiakkaalle hänen ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen.

Toimitustavat

Tuotteet toimitetaan Postilla. Suuremmat tuotteet toimitetaan ulkopuolisen rahtiyrityksen kautta. Rahtiyritys toimittaa lavan/tuotteen aina asiakkaan kotipihalle mikäli olosuhteet sen sallivat.

Rahtiyritys ei ole velvollinen toimittamaan tuotetta perille asti mikäli asiakas asuu saaressa, kulku asiakkaan luokse vaatii lossin tai lautan käyttöä, perille vievä tie ei sitä salli tai tila määränpäässä ei riitä jakeluautolle helppoon poispääsyyn. Tällöin kuljetusyritys toimittaa tuotteen mahdollisimman lähelle määränpäätä.

Mikäli tuote on vaurioitunut matkalla, on asiakkaan välittömästi ilmoitettava vaurioituneesta tuotteesta Modularbox Oy:n varaosamyyntiin.

Pakkaamme tuotteet mahdollisimman hyvin ja aina kierrätettyihin pakkausmateriaaleihin.

Maksutavat

Maksutapavaihtoehtoina on Checkout Finland Oy:n tarjoamat tilisiirrot sekä luottokortti maksut.

Maksujen erilliset maksuehdot löytyvät Checkout Finland Oy:n kotisivuilta.

Maksaessaan tuotteen asiakas on ollut tietoinen näiden toimitusehtojen lisäksi olevista maksuehdoista.

Toimitusmaksut

Toimitusmaksu koostuu aina Suomen Postin perimästä maksusta sekä postitus, paketointi ja materiaalikuluista.

Postipaketin noutaminen

Paketti toimitetaan aina asiakkaalle lähimpään postitoimipisteeseen. Noutopisteeseen voi vaikuttaa postipaketin koko. Modularbox Oy ei ole vastuussa mahdollisista Postista tai Rahtiyrityksestä johtuvista toimitusviiveistä tai esteistä.

Postimaksu

Modularbox Oy käyttää tuotteen kuljettamiseen vain Postia sekä ulkopuolista rahtiyritystä.

Nouto

  • Nouto Espoosta
  • Tilaus käsitellään ja tuotteet kerätään valmiiksi
  • Ei lisättyjä toimitus- tai käsittelykuluja
  • Ilmoitetaan tekstiviestitse/sähköpostitse kun tilattu tuote on noudettavissa.

Tilauksen peruuttaminen

Tilauksen peruutus on mahdollinen vain jos tuotetta ei ole vielä välitetty kolmannelle osapuolelle toimitettavaksi. (Posti tai Rahtiyritys).

Mikäli haluat peruuttaa tekemäsi tilauksen, voit tehdä sen sähköpostilla: varaosat [at] rally.fi. Peruutus tulee tehdä viipymättä.

Vaihto- ja palautus

Tilaamillasi tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Voit palauttaa tai vaihtaa tuotteet 14 vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä, asentamattomia ja myyntikelpoisia tuotteita joista on lähetetyt palautuslomake asianmukaisesti täytettynä 14vuorokauden kuluessa sen vastaanottamisesta.

Mikäli tuote on tehtaan sinetöimässä muovipaketissa ei paketti saa olla avattu.

  1. Asiakkaan tulee täyttää palautuslomakkeen kaikki kohdat, ja lähettää se asianmukaisesti täytettynä 14 vuorokauden kuluessa sähköpostitse tai kirjeitse varaosamyyntimme sähköposti tai posti – osoitteeseen.
  2. Varaosamyyntimme vahvistaa aina asiakkaalle palautusilmoituksen vastaanoton ja antaa luvan palautukselle.
  3. Tuotteen palautuksen asiakas hoitaa aina omalla kustannuksellaan.
  4. Palautettavan tuotteen mukana pitää aina olla palautuslomake.
  5. Palautettava tuote on asiakkaan vastuulla aina siihen asti kunnes se on saapunut takaisin Modularbox Oy:hyn. Mikäli tuote on vaurioitunut palautuksen aikana, on asiakas siitä vastuussa.

Mikäli toimitettu tuote on vääränkokoinen, vääränlainen tai asiakas haluaa vaihtaa tuotteen muusta syystä, vaihdamme tuotteen oikeanlaiseen 14 päivän kuluessa tilauksesta, tai mikäli vastaavaa / oikeaa tuotetta ei ole saatavilla, palautamme summan antamallesi tilille.

Asiakas on oikeutettu palauttamaan myös tehtaan sinetöimässä muovipaketissa olevan tuotteen mikäli tuotteen sopimattomuus on johtunut Modularbox Oy:stä.

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen korvaavaan tuotteeseen, ota yhteys varaosamyyntiimme sähköpostitse varaosat [at] rally.fi ja sovi tuotteiden vaihtamisesta.

Yhteydenoton tulee tapahtua 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Emme lunasta postiennakkona, jälkivaatimuksena tai matkahuollolla tehtäviä palautuksia.

Näin ollen palautus tulee tapahtua joko Postin kautta, tai asiakkaan tai hänen toimeksi antamansa henkilön tai rahtiyrityksen toimesta. Palautus tulee aina tehdä Espoon toimipisteeseen.

  • Palautukset hyväksytään ainoastaan alkuperäisessä pakkauksessa.
  • Pakkaus/kääre pitää olla asentamaton, ehjä, puhdas ja myyntikuntoinen.
  • Puhdas pakkaus tarkoittaa myös öljyisiä sormenjälkiä, revittyjä paketteja sekä muita jälkiä, merkintöjä ja läikkiä.
  • Liitä mukaan myös kaikki pakkaukseen sisältyneet muut materiaalit (mahdolliset ohjeet, ym.).
  • Palautuksesta tulee olla aina ilmoitettu etukäteen palautuslomakkeen kautta.
  • Sähköpostitse lähetetty vapaamuotoinen viesti, ilmoittamatta palautettu tuote tai puhelinsoitto ei ole lainvoimainen ja asianmukainen palautus.

LIITÄ PALAUTUKSEN MUKAAN AINA PALAUTUSLOMAKE (kopiokin riittää).
Mikäli kyse on tuotteen vaihdosta, ilmoita kaikki tarvittava jo ennalta sovittu tieto mistä olet vaihtamassa ja mihin.

  • ÄLÄ KOSKAAN KIRJOITA TAI TEIPPAA MITÄÄN SUORAAN TUOTTEESEEN tai TUOTTEEN OMAAN PAKKAUKSEEN, vaan suojaa pakkaus esim. muovilla ensin. Teipattu / kirjoitettu pakkaus ei ole enää jälleenmyyntikelpoinen!
  • Peruuttamisoikeus koskee ainoastaan alkuperäiskunnossa ja virheettömässä alkuperäispakkauksessa olevia tuotteita.
  • Muistathan, että olet vastuussa palautuslähetyksestä siihen saakka, kun se on saapunut meille.
  • Voimme lähettää hylätyn palautuksen takaisin asiakkaalle postimaksua vastaan tai tuhota tuotteen mikäli asiakas ei sitä halua enää lunastaa postimaksua vastaan.

Tietyt sähköosat kuten CDI boksit, ohjainyksiköt jne.. eivät ole palautuskelposisia osia ellei osa ole alun perin toimitettu asiakkaalle tehtaan sinetöimässä muovipaketissa (esim TGB sähköosat) joka on edelleen avaamaton palautuessaan.
Tallaisten ”ei palautuskelpoisten” tuotteiden lisätiedoissa on aina erikseen ilmoitettu asiasta.

Rahojen palautus

Mikäli et halua vaihtaa tuotetta toiseen tuotteeseen, palautetaan maksettu summa mukaan lukien lähetyksestä aiheutuneet toimituskulut (ei palautus kulut) asiakkaan ilmoittamalle tilille. Tämä pätee vain Suomen Postin toimituksia.
Mikäli tuote on lähetetty kuriiri tai rahtiyrityksellä tulee asiakkaan maksaa niin lähetys kuin palautusrahdit. Maksupalautukset pyritään käsittelemään kerran viikossa.

Kuluttajasuojalain mukaan rahojen palautus tulee kuitenkin tehdä viimeistään 30 päivän kuluessa tavaran palautuksesta.

  • palautuksissa tuotteen hinta palautetaan asiakkaan tilille
  • palautettava tuote on oltava käyttämätön ja virheetön
  • tuotteen alkuperäinen paketti on oltava virheetön
  • palautusilmoitus on tehty myyjälle 14 vuorokauden kuluessa myyjän määrittelemällä palautuslomakkeella joka on asianmukaisesti täytetty.

Tuotetta ei saa ryhtyä käyttämään. Mikäli tuote on otettu käyttöön, ei palautus- ja vaihto-oikeutta enää ole.
Kuluttajasuojalaissa määritelty ”tuotteen kokeileminen” ei käsitä varaosia ja mekaanisia osia, vaan on suunnattu pääsääntöisesti vaateteollisuudelle ja muille aloille.

Lunastamatta jättäminen

Postiennakko- tai jälkivaatimuslähetyksen lunastamatta jättäminen ei ole kuluttajasuojalain suoman mahdollisuuden mukainen tuotteen palautus tai tilauksen peruutus, vaan se on ostajan toimesta tapahtuva sopimusrikkomus (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 §). Lunastamatta jätetyistä lähetyksistä veloitetaan pakkaus-, toimitus- ja palautuskuluina 15 € asiakkaalta jälkikäteen siltä osin kun kyse on kirje, maksikirje, kirjattu kirje, normaali paketti tai postiennakko paketti lähetyksistä. Pakkaus-, toimitus- ja palautuskuluina veloitetaan 25 € asiakkaalta kun kyse on suuri paketti lähetyksistä. Kun kyse on tupla paketti lähetyksistä ovat kulut 30 €.

Jos et nouda pakettiasi saamastasi ilmoituksesta huolimatta ja se palautuu meille lunastamattomana takaisin, katsomme, että lunastamaton paketti ei ole yhtä kuin palautus ja tämän vuoksi pidätämme oikeuden olla lähettämättä uusia tilauksia postiennakolla. Asiakas, jolta on palautunut tuotteita aiemmin lunastamattomana ei voi tilata tuotteita enää posti/paketti ennakolla vaan hän on velvollinen suorittamaan maksun tuotteesta välittömästi.

Lahjakortti